HELP: odkaz na obnovu dat z disku

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Úterý Listopad 28 01:11:27 CET 2017

R-Studio jistě stojí za vyzkoušení. Když nepomůže to, tak už prakticky žádný jiný SW.
M.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Monday, November 27, 2017 10:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: HELP: odkaz na obnovu dat z disku

Zdravim,

jsem par dni nebyl doma a po navratu jsem zjistil, ze misto 3TB USB
disku plneho rodinnych fotek, mam 200MB Slax.

Vim asi jak se to stalo, (bohuzel jsem pri odjezdu zanechal otevreny MC,
kde jsem mel nachystany shell pro nahravani stazeneho ISO na USB) ...

Muzete mne nekdo prosim nakopnout?

Nedavno se tady daval link na nekoho, kdo se obnove dat venuje.
Dnes jsem natolik rozcilen (nad vlastni blbosti), ze nejsem schopen
premyslet chladnou hlavou, nejsem schopen ani jenom zadat tu spravnou
kombinaci klicovych slov na vyhledani v archivu.

Zalohy obycejne delam, ale jsem zjistil, ze od brezna mam nejaky
'vypadek' ... alespon nastesti to neni 15 let (co fotim na digital), ale
'jenom' par mesicu.

Dekuji