Re: Bazar: Holice a PC Zotac pokračování

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Listopad 25 20:16:21 CET 2017

Nerozumím těm hodnotám pro CNC, ale dík za "reklamu".
Snažil jsem se udržet cenu tak jako v Holicích. Na Bazošu by to bylo o
trochu jiné ceně.
Na Bazoš nezbylo a bohužel ani na některé kolegy, ale nevěšte hlavy. Na
99% ještě budou.
Seznam vedu ;-)
Jindra Polívka