Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 25 16:30:29 CET 2017

 25.11.2017, 16:15:03

V praci mam na stole MANSON HCS-3104.
Vetrak se spousti nekde mezi 0,6-0,8A trvaleho odberu.
Ma "digitalni ovladani" , kdy stacenim kroutitka, prepinate mezi
jemnym a hrubym, coz je, alespon pri nasi praci natolik navykove, ze
jsme to dali jako jeden z pozadavku, na novy zdroj, hned za vykonova
kriteria. A bohuzel, tim vyradili vetsinu zdroju na trhu (tech
levnejsich) z vyberoveho rizeni :-).
Ale mam pocit, ze parametrove se tento, prilis neprotina s vasimi
pozadavky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz