Re: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Pátek Listopad 24 21:49:34 CET 2017

Dík všem za nápady.

Aleš Procháska

 Od:   Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   24.11.2017 13:21
 Předmět:   RE: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Zdravím.
Perfektní zdroje vyrábí v Německu firma Elektro-Automatik:
http://shop.elektroautomatik.de/shop/shop__DC%20Laborstromversorgungen__1::4::14__de
Menší řady nemají větrák vůbec.
Máme od nich EA PS2084-05B (84V/5A/160W) a je opravdu velmi dobrý. Snadné nastavení, přehledný displej, lehoučký... A je to jediný zdroj, který znám že má napětí až do 84V napřímo.
Koupili jsme u Farnella.

Zdravím
Ladislav Kručinský