RE: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Listopad 24 12:14:14 CET 2017

mam tento " MATRIX DPS-3205TK-3" , a vetrak se pusti az od nejakeho vykonu, ale ... pak ruzne cykluje a ani pri vypnutem vystupu uz neprestane.
kdo psal sw. do te atmegy byl ... .
a i jinak spolehlivost nic moc.
me vsechno funguje uz cca 4 roky, pri obcasnem pouzivani, nabijeni autobaterky(10A) atd.
Ale v mem okoli nejaka umrtnost je.
Bral jsem ho pro kompletni ovladani zepredu, vcetne odpojeni vystupu a uplneho vypnuti vypinacem.
V akci byly dva zdroje po cca 4000kc.
tak nevim jestli to je to pouzitelne.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Friday, November 24, 2017 11:47 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Stabilizovaný zdroj - prosím o tip

Potřebuju koupit stolní stabilizovaný zdroj běžného typu (přibližně 2 x regulovatelný výstup asi tak 24 V nebo o něco víc, s nastavitelným proudovým omezením asi tak do 3 A), ale trápí mě jediná věc - z katalogů a popisu nejsem schopný vybrat takový, kterému nepoběží trvale větrák. Nemáte prosím někdo zkušenost z něčím co je ještě na trhu, není to příliš drahé a při odběru pár mA to hned nezapíná větrák?

dík za případné tipy.

Aleš Procháska