Re: Držiak DPS na vozík cínovej vlny

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pátek Listopad 24 10:59:01 CET 2017

Dobrý deň

Pokúsil som sa to nakresliť, výkresy sú tu:
https://drive.google.com/file/d/1i_cP_xxkBKLs7Aoxc-pC8JGEe8AWHKbG/view?usp=sharing.

Materiál neviem určiť, ale je to nemagnetické, pružné. Na pohľad je to to
lesklé ako leštená nerez alebo nikel, chróm.

Robo

Dňa 23. novembra 2017, 20:45, oklovap <oklovap na gmail.com> napísal(-a):