ESP v rezimu AP - zjistovani klientu

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Listopad 23 14:13:45 CET 2017

On 11/23/2017 1:22 PM, hwnews konference wrote:
> No proto jsem se ptal jakym zpusobem je vubec rizeno pridelovani IP
> adres...cekal bych, ze je to nejak implementovane v ramci softAP.

Ma implementovany DHCP server (aj klienta, niekedy sa tie funkcie mozu
pliest), neviem ci bezi automaticky akebo ho treba nastartovat (funkcia
wifi_softap_dhcps_start), konfigurovat sa da dalsimi _dhcps_ funkciami.

Pri pripojeni sa generuje event obsahujuci len MAC adresu, pripadne sa
da ziskat zoznam pridelenych IP. V priklade sa pouziva funkcia
wifi_softap_get_station_info  - dokumentacia hovori:

_This API depends on DHCP, so it cannot get static IP, etc. in case DHCP
is not used._  (viz
http://espressif.com/sites/default/files/documentation/2c-esp8266_non_os_sdk_api_reference_en.pdf)

-m-