cislicovy filtr

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 23 13:10:42 CET 2017

ono je to trochu zlozitejsie :-) Poziadavky su velmi vagne zadefinovane.
Filter ma mat cutoff frekvenciu kHz aj pri vzorkovacej frekvencii 140MHz?

V kazdom pripade podla zadania vyzera, ze pojde o strukturu IIR, s FIR
je to tazko realizovatelne. Aj u IIR bude takmer s istotou potrebna
decimacia aby bolo mozne dosiahnut stabilne filtre v kHz oblasti s MHz
vzorkovanim.

Samotny kod filtra je genericky a urcite da sa najst aj na internete. Na
to netreba Matlab. Co napriklad toto http://www.micromodeler.com/dsp/ ?

b.