ESP v rezimu AP - zjistovani klientu

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 23 10:30:26 CET 2017

Zdravim,

vcera jsem prohlizel dokumentaci knihovny Wifi pro ESP a nejak v ni nevidim
jak nejak jednoduse zjistit na jakych IP sedi klienti do AP prihlaseni.

Je tam metoda jak zjistit jejich pocet, ale ne kde jsou...aspon to nevidim.
A take jsem zatim nenasel jakym zpusobem AP v ESP prideluje IP adresy
klientum.

Libilo by se mi, kdybych cas od casu mohl vylistovat seznam klientu, abych
jej mohl porovnat s aktualnim stavem a ty co pribyly mohl zacit vycitat.

Takhle by mi nezbylo nez projizdet celej subnet a zkouset zda se neco ozve

RV