OT: cistenie striebra v ultrazvukovej cisticke

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Listopad 22 21:34:57 CET 2017

Neměl by být ten hliník vodivě spojen s čištěným předmětem ?
I když to tam jen položíte, tak stejně bude, že. Jen jsem hloubal nad
tím, jak to vlastně funguje. Ta sůl či jedlá soda je asi jen elektrolyt,
celková bilance by měla být
3Ag2S + 2Al + 3H2O -> 6Ag + Al2O3 + 3H2S,
čili bude to asi dost smrdět.

Mrazík