Bazar: Holice a PC Zotac pokračování

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 22 16:04:33 CET 2017

Dobrý den všem,
vzhledem k velkému zájmu prosím admina o shovívavost.
Nedostane se na všechny, ale nevěšte hlavu budou další.
Mám pořadník a každému kdyžtak napíšu ještě na soukr. mail. Jen to budu
stíhat pomaleji než takto.
Teď bych poprosil pány
Petr Šimek,
Pavel Troller,
Jirka MWW - převezme dnes,
Petr Zbránek,
Petr Hronek,
Jan Matuška,
Ondra Caha,
Petr Labaj,
Tomáš Kubát,

na ostatní se bohužel nedostalo, ale jsou v pořadí pokud si někdo
nepřebere, nebo pokud při objednávce uvedl 1-2 ks a vezme si jen jeden,
tak se dostane na dalšího. Na 99% budou další v nějaké dohledné době ale
nemohu to říct přesně.

Aby mi pánové upřesnili, kdo si může převzít v Praze.
Jsem 5 min od metra Budějovická v ulici Ohradní. Další upřesním, navedu
apod.
Moje Tel. č. 602 330 221 nebo mailem.
Ostatní prosím o adresu a o něco naroste cena za poštovné. Pokud máte
někoho známého v Praze tak budu rád za osobní převzetí.

Převzít je možné dnes (středa), zítra (čtvrtek) nebo v sobotu, poté až
od pondělí 27.11 do čtvrtka 30.11.
A dále jsou ještě k dispozici Intel Compute Stick STCK1A8LFC nové
nepoužité v dostatečném množství (je v tom Linux).
Cena je stejná jako u Zotac PC.

Jindra Polívka