Re: RE: čím přilepit GPS anténu

Středa Listopad 22 12:53:22 CET 2017

Osobně bych tavné pistoli taky moc nevěřil. Zvlášť na hladkém povrchu,
což ta gewiss krabice asi má.

Měl jsem auto, když jsem ho kupoval, jedno světlo se nenaklápělo
(halogen, naklápění pomocí ovladače na/pod palubkou). Ono se to sice
nepoužívá, ale na STK to musí fungovat. Prodejce to ještě před
prodejem opravil (nechal opravit) a to tak, že tam dal nový motorek.
Ten tam ale 100% nepasoval, takže ho tam přilepil. Nějaké černé nebo
šedé lepidlo, asi z tuby, vypadalo to jak silikon, akorát to nebylo
bílé. Pravda, vydrželo to tam docela dlouho, asi tak 6 let. Pak to ale
upadlo a světlo začalo svítit do země. Udělal jsem hotfix pomocí kusu
drátu a s tím to pravděpodobně jezdí dodnes, i když to auto už nemám.
A co tím chci říct? Že lepidlu se nedá věřit, byl to právě hladký
povrch, ze kterého to upadlo. Pokud má lepidlo spolehlivě lepit, tak
by ten povrch mělo naleptat, jako chemoprén nebo to dělá i prstolep,
prostě když ho sundáte, poznáte, že tam bylo lepidlo.

Když sundáte lepidlo z tavné pistole z hladkého povrchu, nepoznáte, že
tam někdy bylo.

P.K.