splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Listopad 21 20:37:11 CET 2017

Vite kolik stoje vymena LEDky v prednim svetlometu?

Hloupa otazka samozrejme se meni cely modul za pouhyh 4500 Kc. Kolega se
to pokousel opravit, ale neni to moc rozdelavatelne.

Zlate halogenky....
Michal Gregor