Rozpad TCP spojeni - keepallive timeout

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 21 18:44:12 CET 2017

Dekuji, ze jste se ozval...

My samozrejme jsme schopni to resit - v aplikacich to defacto mame
osetreno, ale zde nastal problem (ktery jsem take schopen vyresit vcelku
jednoduse), ze migrujeme SQL na jinou platformu, na jinou velikost
strankovani a jeste navic do jine lokality... Takze pada klasicky prenos
DB pomoci dumpu a kvuli nejakemu problemu s obsahem DB neprochazi ani
BCP (resilo se to az v USA u Sybase). Takze jsem vymyslel, ze pouziji
proxy tabulky a data zkoupirujeme klasicky "insert into (select from)".
To vcelku funguje az na jednu tabulku, ktera se chova divne, navic je
velka a ma i relativne hodne zaznamu. Takze se kopiruje skoro 2.5h.

Samozrejme, ze to snadno osetrim tim, ze prikaz rozdelim treba po
jednotlivych rocich.

Ale primarne mi jde o to zjistit, kde to omezeni vlastne vubec je. Zda
na urovni OS, na urovni site a nebo je nejak zadratovane v SQL. Nemam
rad neco v systemu, ktery mam na starost, co zpusobuje pripadnou
nefunkcnost.

RV