Montovani soucastek - Re: PAM8403

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 21 14:50:23 CET 2017

Díky za tipy. Ale když to takto udělám tak si přidělám práci s
kabelama (naměřit, nastříhat, ocínovat, připájet, vyvázat...). Když to
udělám na kousek plošného spoje a bude tam si socket pro modul
zesilovače tak se tam jenom zasune a budu to mít skoro bez drátů
(jenom stereo audio vstup, výstup na repro - stačí na jedno - a
napájení).