splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Úterý Listopad 21 12:54:27 CET 2017

mám stejné zkušenosti, navíc mám Mareu která je hodně nízká a vychutnám
si to zepředu i zezadu naplno. Při míjení prakticky nevidím jestli proti
mě např. nejde chodec a může na sobě mít oblečný co chce. Prakticky bych
musel zastavit, řeším to tím že jakmile oslnění nastane brzdím a jedu
krokem (v obci) . Když to schytám zezadu pokusím se jet rychleji, když
mne oslňovač dojede zpomaluju až je nucen mě předjet protože stejně
rychleji jet nejde- skončil bych v příkopu.
Auto půjde z domu, nechci někoho přejet nebo se zabít.