splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 21 12:29:27 CET 2017

No to je skvele...koukal jsem na to prvni video. To video je presne jako
krasne PR pro to, aby si to lidi kupovali, ale ze by treba natocili video z
pohledu toho protijedouciho ridice? A jestlize se ta kamera chyta svetel na
autech - jak se to bude chovat kdyz se potkaji dve auta co maji tohle
vymaskovavani - nebo vic aut.
A docela by me zajimalo jestli to treba vymaskuje i auto stojici na
vedlejsi silnici.

Pisu to trochu nasrane, nebot potvrzuji, ze posledni dobou jezdim casteji
vecer a ty neprijemne zablesky registruji take - ty nova svetla jsou
smerovejsi (intenzivnejsi) a latence v tom rizeni proste zpusobuje jejich
probleskovani, ktere je dle meho nebezpecnejsi nez kdyz nekdo nezhasnul
dalkove...na to si oko aspon melo cas zvyknout...

RV