Bazar: Holice a PC Zotac

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Úterý Listopad 21 12:25:32 CET 2017

Dobrý den
Pokud není již rozebráno tak bych měl také o jeden kousek zájem.

Chmel Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, November 20, 2017 7:16 PM
To: HW-news
Subject: Bazar: Holice a PC Zotac

Zdravím přátelé,
pár lidem jsem udělal radost v Holicích a někomu i tady v konfeře.
Bude zase pár kousků PC Zotac ID 41, tak na to mrkněte na netu a je to sice
bez OS, ale s SSD diskem 60GB.
Ostatní specifikace by měly být stejné.
Třeba to někomu udělá rodost i k vánocům. PC jsou použité ale záruka vrácení
peněz je zaručena mojí osobou.
PC jsou čisté nezahulené kuřáky apod. Cena by neměla přesáhnout 800.
Hezký den všem.
Není to pro mne kdovíjaký kšeft a ani se tím moc už dávno nezabývám.
Je to spíše o tom udělat někomu radost a získat zpět náklady.
Jindra Polívka