splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 21 11:43:48 CET 2017

Nebude to tym, ze prechod svetlo tma je ovela ostrejsi nez u beznych svetiel
a oko sa nestihne prisposobit? Minule islo oproti auto s xenonmi a ked poskocilo
schytal som zablesk do oka celkom neprijemny.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, November 21, 2017 11:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

Tak o tom, že to pro řidiče funguje velmi dobře, nebylo snad ani pochyb - otázka je, jak se cítí protijedoucí. Přiznám se, že čím dál častěji mám pocit, že "ty světla proti má nějaký jedovatý", ale jestli je to tím, že mi stárnou oči a dostavuje se dřív únava, nebo jestli jsou skutečně jedovatější, to neodhadnu, málokdy mám při míjení čas a chuť odhadovat typ, rok výroby a stupeň výbavy protijedoucího auta.

Pavel Kutina