OT preposlani ze Slovenska

Úterý Listopad 21 10:26:55 CET 2017

Jedna z nich mozna ano, ale ta druha gumicka je vlastne plochy reminek, tak tam by
to uz asi nebylo OK, podle toho jak to uvnitr vypada. A kdyz jsem pak u toho
Avelmaku nasel obe presne s rozmery originalu, tak jsem zajasal. Predcasne.

Ale uz zase zacinam jasat, expresne rychle mi odpovedeli dva zdejsi clenove, tak je
to na dobre ceste! (a prozatim tedy dekuji, uz to je v reseni)

D.O.