pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 20 11:06:44 CET 2017

Především ten mobilní je dost hrozný, ale jde to celkem rozumně obejít, například moje oblíbená aplikace pro galerie QuickPic má podporu pro OwnCloud/NextCloud, takže jde synchronizovat přímo vybrané galerie. Navíc umí i wifi transfer mezi mobily. Další varianta je třeba mobilní TotalCommander, který umí přistupovat přímo na SMB share a pak to jde ručně kopírovat, ale aplikací schopných pracovat se SMB je mnohem víc.