Horkovzdusna pajecka (odpajecka)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 19 22:54:02 CET 2017

Ja mam pozitivne skusenosti s tym najlacnejsim typom od cinana
https://www.aliexpress.com/item/700W-Hot-Air-Gun-858D-ESD-Soldering-Station-LED-Digital-Desoldering-Station-Iron-Tool-Solder-Welding/32808833667.html
Fuka to teplty vzduch, da sa to regulovat, za styri roky to nechciplo
a cena bola priazniva. Sluzi mi to na (od-)(pri-)pajkovanie suciastok
a zafukovanie zmrstovaciek.

Ake konkretne poziadavky vlastne mate?