pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 19 19:41:03 CET 2017

Mam stejny mobil (verze 2016) a Samsung ma s OneDrivem nejake ujednani a
navysi vam zdarma prostor o 100GB tedy celkove na 105GB.

Jinak jsem predtim pouzival cloud Mega (maji i klienta do Androida) kde
mate zdarma 50GB. A je to velmi stabilni a bezproblemove - lepsi nez
OneDrive. Pouzivam jej jako druhou zalohu na slozky v PC.

RV