pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Sobota Listopad 18 13:39:27 CET 2017

Velikost dropboxu dostanete na nějakých 16-20GB pomocí referalů a lifetime kuponů na ebay.
Mám nějakých 30GB už hezkých pár let za investici pár stovek.

M.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, November 18, 2017 10:27 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

ano, dropbox z minulosti nejaky mam. sdileli jsme s kolegou data k projektum. vzdycky jsem videl, ze jeste maka doma o vikendu, kdyz mi zacaly vyskakovat bubliny s aktualizaci souboru :-).
ta velikost je bidna(pro dnesni velikost fotek a videi), ale klidne to budu promazavat, to me nezabije.
hlavne ze je reseni ..
t.