pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 18 10:56:46 CET 2017

Původní zpráva ze dne 18.11.2017 od Kubat Tomas:

> ano, dropbox z minulosti nejaky mam. sdileli jsme s kolegou data k
> projektum. vzdycky jsem videl, ze jeste maka doma o vikendu, kdyz mi
> zacaly vyskakovat bubliny s aktualizaci souboru :-).
> ta velikost je bidna(pro dnesni velikost fotek a videi), ale klidne
> to budu promazavat, to me nezabije.
> hlavne ze je reseni ..

Pokud velikost Dropboxu nestačí, tak za 10 EUR měsíčně je placená
verze s kapacitou 1 TB. A pokud je tedy těch několik EUR
nepřekonatelný problém, dá se udělat automatické přesouvání souborů do
jiné složky, takže se to bude promazávat samo...

Jinak existuje také OneDrive od Microsoftu, který také synchronizuje.
Zdarma kapacita 5 GB. Za 50 Kč měsíčně pak kapacita 50 GB. A součástí
Office 365 je OneDrive s kapacitou 1 TB. Samotný OneDrive s kapacitou
1 TB je myslím za 50 EUR ročně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem