pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Listopad 18 10:26:41 CET 2017

ano, dropbox z minulosti nejaky mam. sdileli jsme s kolegou data k projektum. vzdycky jsem videl, ze jeste maka doma o vikendu, kdyz mi zacaly vyskakovat bubliny s aktualizaci souboru :-).
ta velikost je bidna(pro dnesni velikost fotek a videi), ale klidne to budu promazavat, to me nezabije.
hlavne ze je reseni ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk
Sent: Saturday, November 18, 2017 10:23 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: pc/mobil : fotky z mobilu(galaxy A5) do pc pres wifi ?

Používám stejnou kombinaci řadu let a jsem také spokojen.
Už ta jednoduchost, když venku něco vyfotím mobilem. Pak přijdu domů, zapnu PC a fotky tam vidím...

Pouze je třeba vzít v úvahu omezenou velikost free Dropboxu. Takže buď průběžně odstraňovat objemnější obsah nebo si "dopomoci" k větší kapacitě.
Zdeněk