sablona

Pátek Listopad 17 19:20:33 CET 2017

Netušil jsem, že takovéhle malé vyřezávací plottery jsou dostatečně přesné a můžou
vyřezávat tak malý motiv. To je zajímavá informace.

Já jsem si masky na pastování dělal na laserové gravírce do obyčejného slajdu na
promítání nebo do desek pro kroužkovou vazbu (ty byly lepší - tlustší). Vektorovou
grafikou získanou z Eagle exportem do PostScriptu, čili řezalo se to rychle.

D.O.