splnuji LED svetla aut hygienicke normy?

Pátek Listopad 17 19:14:23 CET 2017

Me behem blikani SPDS na prislusne strane zhasne.
Jinak mam i automatiku s kamerou pro prepinani potkavaci/dalkova, je to
nepouzitelne, mozna na dalnici nebo na prehlednesilnici to funguje
uspokojive (zezadu na cervena svetla skoro az dokonale) ale v lese na
silnicemi se zatackami a horizonty je ten software logicky uplne v
pr.... aproblikne me nejdele treti auto. Uz to ani nezapinam. Takze bych
do techto systemu moc nadeji nevkladal. A u xenonu a novejsich je hezke,
ze to ma nivelaci, ale to je dobre tak na kompenzaci zatizeni a
lokalnich nerovnosti, na horizontu to oslni stejne. Zpetne vnitrni
zrcatko mam automaticke, tak mi auta vzadu nejak nevadi. A je to SUV,
takze sedim vys a to asi resi dost problem protijedoucich oslnovacu.
Kdyz jede auto se svetlama vysoko proti nejakemu beznemu nizkemu autu,
tak je to logicky neresitelna situace aby to neoslnovalo.