SSD disk

Čtvrtek Listopad 16 15:41:49 CET 2017

Pozor, M.2 jeste neznamena nutne NVME.

M.2 je format, ktery umoznuje pripojeni rozhranim PCIe, SATA a USB.
NVMe je rozhrani pro PCIe SSD na logicke urovni.

Cili M.2 SSD muzou byt SATA anebo NVMe.

Pokud nemate M.2, tak NVME nemuzete pouzit.

Kdyz nemate M.2, muzete mit jeste mSATA, coz je vlastne SATA, jen s mensim
konektorem. Je to pripojene k radici SATA.
Existuji i redukce mSATA -> SATA a jsou "hloupe" (mechanicka + 5V->3.3V).

D.O.