OT: Rozpad TCP spojeni - keepallive timeout

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Listopad 16 15:00:30 CET 2017

jen od stolu:

Koukal bych se tcpdumpem, kdo iniciuje to rozpojeni, ale videl bych to
spis na ten SQL server samotny co se aplikacni roviny tyka. Napriklad
prave timeout transakce. Uz jen proto jestli mate skutecne zapnute
keepalive (to je spis obezlicka kvuli NATu) - tim tcpdumpem bude zaroven
videt, ze po sobe obcas stekaj a neprenasi uzitecna data.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz