SSD disk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 15 22:37:20 CET 2017

V dnešní době se už vyplatí investice do M.2 SSD disků s NVME řadičem. Je
tam přibližně 3x větší datová propustnost, než u klasiských SSD SATA disků.
Při běžné práci a startu woken ten rozdím není až tak markantní (boot cca
10 sec versus 4 sec m.2 ) ale práce s většími fotografiemi, videem je hodně
znát.
  Samozřejmě pokud to umí deska, což je třeba ověřit, včetně možnosti, že
M.2 umí nést NVME linky.
Dá se levně pořídit i  redukce - karta do PCIe, ale opět musí být ve
specifikaci desky pro toto rozhranní dostupné linky pro využití SSD  s NVME
řadičem. UEFI bios je podmínka a
pro W7 je pak nutná úprava instalačky....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>