SSD disk

Středa Listopad 15 17:43:17 CET 2017

No s tim zaplnenim nevim, asi to neni uplne kriticke ja ted 2 roky
provozoval 500GB SSD zaplneny tak z 90< % permanentne dost intenzivne a
bez problemu, ted tam mam par dni 1TB tak to bude snad chvili lepsi ;-)
Myslim, ze i vymenuje sektory, ktere jsou obsazeny v podstate RO daty,
aby se zivotnost vyuzivala rovnomerne.
Kazdopadne je to super vec, mesic jsem jel na rotacnim HD (teda SSHD
konkretne, s 8GB FLASH) a je to nebe a dudy - start a spousteni aplikaci
3x-10x rychlejsi, ostatni prace take znatelne sviznejsi... Uz bych
nemenil. A zalohovat samozrejme ano, na to staci par normalnich HDD co
pak zbydou. ;-) Delam, v podstate po kazde vice nez par hodin trvajici
praci.
Co se tyce zalohovani systemu, fakt se mi osvedcily AOMEI free produkty,
funguje to spolehlive a rychle, zkouseno na XP, W7, W10. Jen s Linuxem
si to nedokazalo poradit, ale tam jsou zas jine nastroje.