SSD disk

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Středa Listopad 15 15:24:31 CET 2017

Zdravím,

SSD používám přibližně 7 let a cpu je úplně všude a zatím odešel jen
jeden Crucial m4 512GB - porucha řadiče (prostě zálohovat, zálohovat,
zálohovat - i supr-dupr SSD). Ostatní SSD mám od Intelu a všechna pořád
jedou. Mám jeden 80G, který má natočeno 6 let jako systémový+home disk
na linuxovém serveru a bez problémů. Intel si vymyslel parametr "Media
wearout indicator" který klesá od 100% (nový) až na 0% (při 10%
doporučují výměnu) a zatím mi žádný Intel nespadl pod 90% ani po
několika letech. Možná první SSD, na kterém jsem měl Windows XP, ale ty
nebyly na SSD připravené.

Doporučuji koupit ten největší, který se vejde do rozpočtu. Paměťové
buňky pak nejsou tolik zatěžované.

Pavel Krafčík