Re: sériová konzola - automatické posílání příkazů

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Listopad 14 14:13:25 CET 2017

Ano, říkám, že má pitomou syntaxi (to odsazení bloků je fakt hovadina),
ale dá se používat. Třeba v Kicadu mám skripty pro divné součástky -
piny po obvodu, plošné cívky a jiné blbosti. Dobré jsou i matematické
knihovny - např. aproximace funkcí, matice včetně vlastních čísel a
vektorů a jiné. Pro větší programy bych to nepoužil, není to moc
ustálené, takže udržovatelnost bude bídná. Ale snad to běhá i pod
Windows ne ?

Mrazík