Re: sériová konzola - automatické posílání příkazů

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Listopad 14 13:37:49 CET 2017

#!/usr/bin/env python

import serial
import time

if __name__ == '__main__':
   counter = 0
   ser = serial.Serial('/dev/ttyACM1',9600,timeout=1)
   if ser.is_open: ser.close()
   ser.open()
   while True:
     s = "display port %d/%d" % (0,counter)
     counter += 1
     print s
     ser.write(s.encode('utf-8'))
     time.sleep(20)

A to ten python moc neumím. Na takovéto kraviny je dobrý.

Mrazík