Navlecky na vodicich v rozvadeci

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Listopad 14 12:53:15 CET 2017

a dneska bych to psal barevnou "lakovkou" , lihac preci jen za cas vybledne ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, November 14, 2017 12:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Navlecky na vodicich v rozvadeci

Podělím se o to co jsem si kdysi vymyslel. Pravda, pro hromadnou výrobu to není, ale pokud přijdu k zařízení kde mám něco vyměnit a dráty tam nejsou nijak popsané, tak vezmu lihový fix a k označení používám něco jako římské číslice. První vodič jedna čárka, druhý dvě čárky, třetí ..., čtvrtý... pátý jedna silná čárka atd. je to přímo na izolaci, tak se to neztratí a dělá se to lépe než kdybych na tenké vodiče chtěl psát čísla.