Re: sériová konzola - automatické posílání příkazů

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Listopad 14 11:21:21 CET 2017

> Nemá někdo nějaký tip, čím posílat souhrn nějakých příkazů - automaticky?
> Používám Putty , na takovou funkcionalitu by to asi chtělo něco jiného.
> Nemáte doporučení?
> Našel jsem třeba tohle:
> https://vyvoj.hw.cz/teorie-a-praxe/terminal-seriovy-terminal-pro-windows.html
> Ale jako neprogramátor nejsem schopen v tom nic stvořit. ( Pascal? )

> Prakticky se mi jedná o to, aby se po nějakém čase ( 20sec. ) z terminálu
> [...]

Stáhněte si Free Pascal z freepascal.org, k tomu unit "serial" od
autorů Luis R., Hilario B. ze stejného serveru a pak stačí zcela
jednoduchý program viz níže.

Aleš Procháska

{$mode console}
uses serial,sysutils;

var
  handle      : TSerialHandle;
  n           : integer;
  prikaz      : string;

begin
  handle:=SerOpen('COM1');
  SerSetParams(handle,115200,8,NoneParity,1,[]);

  prikaz:='display port 0/3';
  n:=SerWrite(handle,prikaz,length(prikaz));
  SerFlush(handle);

  sleep(1000); //milisekundy

  prikaz:='display port 0/5';
  n:=SerWrite(handle,prikaz,length(prikaz));
  SerFlush(handle);

  SerClose(handle);
  end.