Navlecky na vodicich v rozvadeci

Úterý Listopad 14 08:25:23 CET 2017

Jo, kdysi jsme začínali s návlečkami vytištěnými na perforovaný tvrdý
žlutý papír a po roztrhání se zasouvaly do průhledných pouzder (nějaký
plast nebo igelit). V nouzi se to dalo napsat tenkou fixou.

Pak jsme dostali tiskárnu od Weidmuelleru, kde se to tisklo přímo na
ty návlečky, co se daly nasouvat bez odpojení vodiče. Viděl jsem i
takové žluté bužírky, ale jen popsané fixou. Taky jsem viděl návlečky
vytištěné na bílou smršťovací bužírku. Pak exsistují jednotlivé
předtištené znaky (čísla, písmena...) a návlečka se z nich dá složit,
je to ale hrozně pracné, hodí se to pro popis svorkových skříní, kde
nacvakáte jen čísla 1-100 a je vyřešeno. Pro nějaký sofistikovaný
popis (např. -K123:A2 nebo třeba =10.500+DT1-K123:A2) je to strašná
piplačka.

Mít tam úplnou směrovou návlečku, tzn. start-cíl, je hezké, ale aby se
to tam vešlo.

P.K.