Navlecky na vodicich v rozvadeci

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Listopad 13 20:48:48 CET 2017

Osobne mam rad "navlecky", kde je uvedeny len ciel. Ked pri vymene
pristroja vytiahnem vodic, velmi casto si zachova polohu a viem kam ho
mam vratit, pokial nie, pozriem sa kam smeruje, prejdem na druhy koniec
a tam mam uvedene kam ho mam zapojit :-) Mozno sa to zda komplikovane,
ale nepotrebujem ziaden vykres, ktory aj tak po par rokoch k dispozicii
jednoducho nebyva.
Robo

Dňa 13. 11. 2017 o 16:51 Pavel Kadečka napísal(a):