nahrada kondiku 0,68u/275/X2 za 1u/275/X2 .. bylo lednice ...

Pondělí Listopad 13 15:41:36 CET 2017

Úplně si dovedu představit, jak to mohlo být při konstrukci zdroje.
Výrobce zdroje si vymyslel kondendzátor s kapacitou, napětím a
rozměry. Výrobce kondu takový neměl, tak vzal menší pouzdro a udělal
kond na míru. A klidně mohl vzít i něco s měnší kapacitou a potisknout
ho tak, aby zákazník byl spokojený ;)

P.K.