nahrada kondiku 0,68u/275/X2 za 1u/275/X2 .. bylo lednice ...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 13 14:00:32 CET 2017

>V te konvici je kondik MKP-X2 od bm-cap.com. Roztec 15 mm a to je pri
>vymene problem, rada F1772 ma 22.5 mm. Misto tam neni.

No toto bude ten problem (spolu s katovanim kostov)... Tie "obycajne EMI"
("parallel to line") su zrejme mensie nez tie "lepsie".

>V TME jsem nasel Kemet R46 mini, coz sedi rozmery:
>http://www.kemet.com/FEBG%20-%20AC%20Line%20EMI%20Capacitors

Not for use in “series with mains” type applications.