nahrada kondiku 0,68u/275/X2 za 1u/275/X2 .. bylo lednice ...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 13 13:56:51 CET 2017

Kemet pise, ze  F862/F863 su vhodne ako zrazacie kondiky do zdrojov (ale
nie su to tie seriove). TME ich ma cely sortiment a ani nie su nejake
sialene drahe.

TDK/EPCOS zda sa ze doporucuje B32924*4 ... B32926*4 ("E-meters",
"In-series" with mains, Internal series construction) - tieto su dost
drahe, ale mozno maju aj ine, zle sa u nich orientuje.

U WIMA som nic explicitne urcene pre tuto aplikaciu nenasiel

wek