ss odpor statoroveho vinuti

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Listopad 12 17:43:23 CET 2017

Dobrý den

Jde hlavně o to, jak výkonný ty motory jsou. Motory v řádu kW mají odpor
jednotek ohmů i míň. Pokud je delší přívodní vedení, tak bude mít
přívodní vedení větší odpor než vinutí toho motoru a nic smysluplného
nenaměříte. Snad by se to dalo zjistit měřičem indukčnosti, ale nikdy
jsem to nezkoušel. V každém případě je jednodušší si to,  jestli je vše
zapojeno jak má, fyzicky zkontrolovat, popř. si prozvonit přívodní kabel.

Standa