ss odpor statoroveho vinuti

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 12 11:17:52 CET 2017

 12.11.2017, 10:54:36

Každé číslo dobré, takže díky.

Abych osvetlil situaci, chlebodarce páchá a posléze na stavbach i
instaluje, jistá zařízení, na jejichž výstupu bývá nejčastěj připojen
3f asynchoňák. Bohužel, situace kdy náš technik přijede na stavbu, ze
zdi čouhají dráty, které tam mají čouhat, jsou označené jak mají být,
a na opačném konci těch drátů, je připojeno, to co tam má být, nastavá
asi tak stejně často, jako úterý 29. února.
Mám tedy ideu, vytvořit tabulku kde budou výkony motorů, průřezy a
délky vodičů a tomu odpovidající odpor měřený na konci kabelu, u
našeho zařízení. No a technik, po příchodu na stavbu, ten odpor změří
a porovnáním s tabulkou, bude alespoň orientačně vědět, na čem je.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz