Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Listopad 12 10:32:37 CET 2017

Hlavně je divný nechat je válet chcíplý po lese. Jestli jsou ta prasata
zdravá, tak je to škoda a jestli jsou nemocná tak je to dost nebezpečné.
My jsme nad tím prasetem také strávili chvíli času diskusí, jestli si ho
uděláme dneska k obědu nebo ho necháme být. Pak zvítězil názor, že
zapatlat sebe i bágly od krve a štětin nestojí za to a šli jsme dál.

Mrazík