Maska IP adresy

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Neděle Listopad 12 00:13:04 CET 2017

fuj. bezne se takove veci resi nekolik adresami na rozhrani

zalezi, jak si pak nastavite default routovani - ale pokud na to ebudete sahat, bude Vam chodit internet, lokalni sit i pristup do dalsi site - popr. dodat vlastni routu
pres gateway te dane site..

tm

ps: windows to normalne umi, linux samozrejme take