Maska IP adresy

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Listopad 11 20:48:37 CET 2017

Díky za radu a za vysvětlení. Tohle mi přesně vyhovuje. J

Náš admin našel jako jediné řešení prográmek, který zprostředkuje ruční
změnu IP adresy adaptéru. Tuším NetSetMan. To bych ale musel přepínat
několikrát denně.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
Urbancik
Sent: Saturday, November 11, 2017 8:36 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Maska IP adresy

Predstavte si to tak ze date do PC dve sitovky, tem nastavite ruzne IP z
ruzneho rozsahu.

Tyto sitovky pak pripojite do jednoho switche a z toho pujde uz jen jeden
kabel ven.

Ano v tomto pripade sice budete mit dve MAC, ale tem zarizenim na druhe
strane to bude stejne jedno.

Na urovni pocitace je to opet jedno, to ze to jde pres jedno fyzicke
rozhrani je oknum jedno.

Pavel