Elektromobily, a vyzera to realne

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Listopad 11 20:09:08 CET 2017

No prave :-)

Docela by me zajimalo kdo ve skutecnosti stoji za tim tazenim proti nafte. A koncern za to nemuze, tomu se to jen svezlo po zadech. Falsovani mereni emisi delali vice mene uplne vsichni a ani mereni benzinovych vznetovych motoru neni uplne koser.

Zajimave je prohlaseni Mazdy, ze uplne kasle na elektromobily a prozatim pujde cestou vznetoveho (sic!) benzinu. :-)