Elektromobily, a vyzera to realne

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 11 15:10:23 CET 2017

Já bych to dokonce viděl pozitivně:

Všichni si objednáme dovezení na místo. Ty co bydlí blízko, přivezou
elektromobily s malou baterkou, kdo bydlí dál, toho přivezou jiné, s větší
baterkou a my z ČR budeme přivezeni v hybridech.

Pozitivum bude takové, že se to nebude konat v hospodě, ale někde na
odlehlém kopečku, aby přítomní radioamatéři mohli předvést své nové
vychytávky v praxi. A ten co bydlí nejblíž v objednávce zaškrtne, že chce
elektromobil se zásuvkou a rezervuje si 10 kWh.

Prostřený stůl s jídlem a bednu lahvinek přiveze el. dodávka z blízké
hospody.

PH

-----Původní zpráva-----
From: konfera na efton.sk
Sent: Saturday, November 11, 2017 2:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektromobily, a vyzera to realne

Musis to chapat v kontexte. Jednak cely cas hovorim o vymennych staniciach,
takze Franta stihne akurat tak zmerat radiacny profil v okoli tej stanice;
druhak ked to uz budu konecne auta kategorie 5++ tak si na tu stanicu proste
dojdu same, jednoducho ich tam posleme.

Nie je to ani tak technicky ako skor psychologicky problem, podobne ako u
jednosvorkoveho multimetra...

> Ja v tom mam jasno - uplne slepa cesta...

A odkial to vies, ak si po nej este nekracal?

wek