Raspberry GPIO pri startu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 10 12:17:17 CET 2017

Zdravim,

na pocatku ...
kdyz to nevyhovuje, jak je to (nahodne) default pri nabehu systemu, tak
mne napada jedine reseni:
vsechny vstupy/vystupy 'stahnut' na pozadovanou uroven nejakym stavovym
bitem, ktery se nahodi az po nabehnuti systemu.

tedy jeste jeden kus HW (svab), ktery 'odpoji' GPIO od okoli, a az kdyz
nabehne system (a tedy uvivatelem kontrolovane urovne vstupu a vystupu)
je pripoji.

   Sam